info@tfwofficial.com
+39 346 499 73 75
Beatrice Scassa

Tutti mi chiamano Pucci, ma il mio vero nome è Beatrice Scassa, ho 22 anni e ho frequentato lo IED di Torino. Curiosa, intraprendente e creativa. Motivata, flessibile e dinamica, abituata a lavorare in team in università o nell’esperienza di buyer, visual e styling ad indirizzo commerciale. Un mestiere che svolgo per il negozio di proprietà della mia famiglia; come dicevano i miei nonni ‘noi da generazioni mangiamo pane e merchandising tutti i giorni’. Precisione, serietà tra le mie qualità principali. Entusiasmo nello svolgere mansioni in autonomia con spirito d’iniziativa, buone capacità comunicative e relazionali nella gestione e organizzazione del tempo. Nonostante un background scientifico amo la lettura e l’arte in ogni sua forma, la fotografia e il design in cui vedo il moglior modo per esprimere la parte nascosta di ognuno di noi.

Eng. Version

Everyone calls me Pucci, but my real name is Beatrice Scassa, I’m 22 and I have attended the IED in Turin. Curious, enterprising and creative. Motivated, flexible and dynamic, used to working in teams at university or in the experience of buying, visual and styling in a commercial area. A craft that I carry out for my family’s store; As my grandparents said, “for generations we eat bread and merchandise every day.” Accuracy and seriousness are ones of my main qualities.

Loving to work in autonomy way with the spirit of initiative, good communicative and relational skills in managing and organizing the time. Despite a scientific background I love reading and art in every forms, photography and design where I see the best way to express the hidden part of each of us.

Beatrice Scassa
Beatrice Scassa